دانلود آهنگ ، دانلود آلبوم ، دانلود آهنگ جدید ،

دانلود از رسانه تپش موزیک نیم بها

دانلود از رسانه تپش موزیک نیم بها

دانلود از رسانه تپش موزیک نیم بها
با توجه به سیاست جدید دولت در جهت کاهش تعرفه اینترنت برای کاربرانی که از سایت های داخل ایران استفاده میکنند ، تمامی شرکت های ارائه کننده سرویس اینترنت موظف هستند ترافیک استفاده شده داخلی را به صورت نیم بها برای کاربران محاسبه نمایند .

دانلود نیم بها

وبسایت و سرور های دانلود تپش موزیک در “سازمان تنظیم مقررات رادیویی” جهت دریافت ترافیک داخلی نیم بها ثبت و تایید شده که می توانید در اینجا جستجو و مشاهده نمایید . 

این به این معنا است که، اگر شما یک فایل 1GB از اینجا دانلود کنید باید از اینترنت شما به صورت نیم بها کسر شود، یعنی تنها 500MB از اینترنت شما کسر خواهد شد و اگر غیر از این باشد سرویس دهنده اینترنت شما این قانون تصویب شده را رعایت نکرده و شما می توانید با ثبت شکایت و پیگیری دانلود خود از تپش موزیک را نیم بها کنید!

همین ابتدای کار شما می توانید میزان حجم اینترنت خود را یادداشت کنید و پس از آن یک فایل با حجم مشخص را از تپش موزیک دریافت کنید ؛ پس از دانلود فایل، حجم اینترنت خود را چک کنید می بایست از اینترنت شما به میزان یک دوم [نصف] کسر شده باشد! اگر دیدید نیم بها محاسبه نمی شود فوراً شماره پشتیبانی سرویس اینترنت خود را بگیرید و این موضوع را با آن ها در میان بگذارید و از آن ها بخواهید که قانون نیم بها را به درستی رعایت بفرمایند! با تماس مطمئنا مشکل شما در کمتر از 24 ساعت باید حل شود؛ اگر سرویس دهنده اینترنت تان این موضوع را پیگیری نکرد لطفا هرچه سریع تر با تماس تلفنی به سامانه 195 یا آدرس https://195.cra.ir شکایت خود در این زمینه را با نوع شکایت “تعرفه” و موضوع شکایت “عدم رعایت تعرفه ترافیک داخل و بین المللی” ثبت بفرمایید و مطمئن باشید در کمتر از 24 ساعت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات این موضوع را پیگیری خواهد کرد!

۲۵ آذر ۱۴۰۰
2,127 بازدید